loading...
نگاهی تازه
علیزاده بازدید : 93 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)

آیا شما صاحب نه چندان غرور برخی از جوهرهای تأسف آور هستید؟ طراحی ابرو با روش میکروبلیدینگ خوب ، به باشگاه خوش آمدید. از اواخر نوجوانی و اوایل بیست سالگی من چهار خال کوبی (پنج تا ، اگر یکی از پشت من را دو حساب کنید) دارم که قطعاً می توانستم بدون آنها انجام دهم. بنابراین امسال من تصمیم گرفتم که فقط این کار را انجام دهم: حذف آنها.

اگر چیزی در مورد برداشتن تاتو با لیزر شنیده اید ، احتمالاً این دیوانه وار دردناک است. منظورم این است که ، اگر برای هر بار شنیدن من نیکل داشته باشم ، "آیا این حتی بیشتر از خال کوبی درد ندارد؟" من ثروتمند خواهم بود (بسیار خوب ، من پول کافی برای خرید یک قهوه یخ زده متوسط ​​در Pret را دارم.) اما اگرچه اطلاعات زیادی در مورد آنچه باید قبل از خال کوبی در نظر بگیرید (و صفحات در صفحات وسوسه انگیز) وجود دارد ، اما هنوز چیزهای زیادی وجود ندارد بحث پیرامون سمت تاریک مشاغل جوهر: چه اتفاقی می افتد اگر شما دیگر عاشق آن ستاره تیراندازی کوچک یا عبارت تصادفی لاتین نشوید (ahem ، زیر را ببینید) من تقریباً در نیمه راه کار هستم ، اما در طول راه نکات زیادی آورده ام. بنابراین ، برای اینکه همه شما خوب عمل کند ، لیستی از همه چیزهایی را که آموخته ام تهیه کردم.

1. یک پزشک را در نظر بگیرید.

من قبلاً یک مورد خال کوبی را در یک مرکز آبگرم انجام داده بودم (من در یک شهر کوچک کانادا زندگی می کردم ، جایی که مطب های جراحی پلاستیک یا متخصصین پوست وجود نداشت) ، جایی که یک متخصص زیبایی از لیزر گرمای منسوخ شده استفاده کرد و در نهایت باعث سوختن و زخم شدن پوست من شد. این بار ، من تحت درمان های جان اف آدامز ، MD ، در گروه پوست نیویورک ، جایی که همه کارها تحت نظارت پزشکی انجام می شود ، هستم. من پیشنهاد می کنم با پرسیدن از دوستان ، سردبیران (پلاگین بی شرمانه) و حتی با متوقف کردن افرادی که با حذف آنها مشاهده می کنید ، پزشک خود را پیدا کنید - بله ، من این کار را کردم.

 

2. ماهها طول خواهد کشید - اگر یک سال یا بیشتر نباشد.

خالکوبی فقط پس از یکبار مصرف با لیزر از بین نمی رود. (آرزو می کنم!) من شش جلسه داشته ام ، و من شرط می بندم که حدود 5 جلسه دیگر نیاز داشته باشم ، با وجود اینکه تخمین اولیه من شش تا هشت جلسه بوده است. مدت زمان زیادی طول می کشد تا تکمیل شود زیرا هر بار که تاتو لیزر می شود ، ذرات توسط سیستم ایمنی بدن شکسته و هضم می شوند. دوره بازسازی تا هشت هفته است و دفعه بعدی که می روید ، لیزر ذرات جدید رنگدانه را تجزیه می کند. و به همین ترتیب، و غیره.

منبع:

http://nakisaalinejad.com/microblading/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 136
  • بازدید سال : 709
  • بازدید کلی : 1,996