loading...
نگاهی تازه
علیزاده بازدید : 48 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

بخشی از آنچه تعیین می کند که میکروبلادینگ شما چه مدت دوام بیاورد نوع پوست شماست. در جایی که ممکن است تصور شود خال کوبی پوست خشک می تواند منجر به تحریکات بسیار شدیدی شود ، Veronica Tran ، بنیانگذار و استادان سبک Pretty in the City ، می گوید که پوست طبیعی تا خشک در بهترین حالت میکروبلیدینگ است. وی توضیح می دهد: "موهای زائد در طول روند بهبودی بهبود می یابند و بهترین زیبایی را در پوست های طبیعی و خشک التیام می بخشند." .

در حالی که Tran میکروبلیدینگ را برای انواع پوستی فوق العاده چرب یا فکری توصیه نمی کند ، ساشیکو می گوید افرادی که دارای پوست براق و یا بالغ هستند هنوز هم می توانند از محصولات آرایشی استفاده کنند - فقط مهم است که انتظارات آنها در این روند کنترل شود. وی توضیح می دهد ، موافق با ترنسپانس ، "پوست چرب معمولاً به دلیل چربی بیش از حد و گردش منظم سلول ، در اثر سوزش موها تأثیر کمی پراکنده تری خواهد داشت." "پوست بالغ کاملا نازک و سفت است و کمی بیشتر به یک روش ملایم نیاز دارد.

برای همه انواع پوست این امکان وجود دارد که با میکروبلیدینگ ابرو زیبایی پیدا کنند ، اگرچه من همیشه به مشتریانم می گویم که براساس بافت پوست منحصر به فرد خود انتظار دارند که چه انتظاری دارند. "

تنها افرادی که باید به طور کلی از میکروبلیدینگ جلوگیری کنند افرادی هستند که بیماری پوستی زمینه ای دارند. شیخ توضیح می دهد: "به عنوان مثال ، شما نمی توانید مانند اگزما ، روزاسه یا پسوریازیس بیماری داشته باشید زیرا این شرایط می توانند بر روی بافت و شرایط پوست تأثیر بگذارند و آن را برای آرایش نیمه دائمی نامناسب جلوه دهند." "یا اگر شیمی درمانی کرده اید ، لازم است حداقل شش ماه قبل از خدمت از آن استفاده نکنید."

چقدر طول می کشد تا میکروبلیدینگ بهبود یابد؟

درست مانند بهبودی خال کوبی های معمولی و خال کوبی های آرایشی نیز لازم است. به همین ترتیب ، ترن می گوید که برای بیشتر افراد ، ترمیم سطح (یا خارجی ترین لایه اپیدرم) از هفت تا 14 روز طول می کشد. وی اضافه می کند: "با این حال ، پوست زیر آن برای چندین هفته پس از عمل به بازسازی خود ادامه می دهد."

در حالی که زمان بهبود نسبتاً سریع است ، اوتسوجی می گوید مهمترین چیز این است که بدانید چگونه می توان از پس از درمان ابروهای میکروبلاد خود به درستی مراقبت کرد تا اطمینان حاصل شود که به درستی بهبود می یابند و تا آنجا که ممکن است دوام می آورند.

علیزاده بازدید : 52 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

میکروپیگمنتیشن پوست سر (SMP) چیست؟

میکروپیگمنتیشن پوست سر که اغلب مخفف آن SMP می شود ، روشی نسبتاً جدید و بسیار پیشرفته برای رنگدانه سازی لوازم آرایشی است. درست مثل آنچه که در مورد میکروبلادیشن وجود دارد ، میکروپیگمنتیشن پوست سر نیز شبیه خال کوبی سنتی است.

با این حال ، بر خلاف انجام خال کوبی دائمی بر روی پوست شما ، برش هایی که هنگام انجام میکروپیگمنتیشن پوست سر ایجاد می شود ، به اندازه کافی به پوست نفوذ نمی کند ، در نتیجه ظاهر طبیعی تری ایجاد می کند. این شامل استفاده از تجهیزات و تکنیک های بسیار ویژه برای تزریق رنگدانه به پوست سر است. روند نهایی به دو چیز عمده زیر بستگی دارد: استفاده از تجهیزات مناسب و با کیفیت بالا و هنرمندی که روش را انجام می دهد.

حتی اگر هنوز هم به عنوان یک روش نسبتاً جدید در نظر گرفته می شود ، مستند شده است که اولین جلسه میکروبلیدینگ پوست سر در دهه 1970 اتفاق افتاده است. این به شکل خال کوبی پوست سر بود ، اما با استفاده از جوهر خال کوبی انجام شد. این مورد امروزه بسیار متفاوت است ، زیرا تکنسین ها از رنگ و رنگدانه های گرمتری استفاده می کنند که نتیجه کل فرآیند را طبیعی تر نشان می دهد. علاوه بر این ، این روش تا سال 2002 توسعه نیافته است و اولین درمان عمومی در سال 2006 به مردم ارائه شده است.

آیا زنان و مردان می توانند میکروپیگمنتیشن پوست سر را انتخاب کنند؟

قطعاً بله میکرو پیگمنتیشن پوست سر در درمان ریزش مو در زنان و مردان مثر است. دقیقاً مانند مردان ، زنان خاصی نیز هستند که از ریزش مو و طاسی رنج می برند ، حتی اگر این مورد معمول نباشد. این ممکن است به دلیل حوادثی مانند تولد کودک ، جراحی یا استرس رخ دهد.

با این حال ، بین رنگدانه های پوست سر برای زنان و مردان تفاوت وجود دارد. یعنی ، یک مرد برای تکثیر فولیکول های مو اصلاح می شود ، در حالی که هدف اصلی میکروپیگمنتیشن پوست سر زنان کاهش کنتراست بین پوست سر و مو است. علاوه بر این ، احتمال طاس شدن کامل زن بسیار کم است ، زیرا موها را به طور مساوی در کل پوست سر از دست می دهد. علاوه بر این ، خط موی جلوی زن دست نخورده باقی مانده است.

آنچه که ذکر آن نیز مهم است این است که لازم نیست زنان قبل از انتخاب SMP سر خود را بتراشند. به جای آن ، هنرمند با تقسیم مو به بخش مو ، رنگدانه را ایجاد می کند ، بنابراین پوست سر "سایه دار" ایجاد می کند. در نتیجه ، دیدن تفاوت بین مو و پوست سر که باعث ایجاد توهم برای موهای ضخیم می شود ، دشوارتر خواهد شد.

همانطور که ممکن است باشد ، SMP برای افرادی که موهایشان تیره یا سبزه است بهترین نتیجه را می دهد. SNP برای زنان بلوند زیاد توصیه نمی شود.

علیزاده بازدید : 34 شنبه 15 آذر 1399 نظرات (0)

ریزش مو مشکلی است که در زندگی بسیاری وجود دارد و می تواند بسیار ناامید کننده باشد. حتی اگر چندین روش وجود دارد که می توانید این مسئله را درمان کنید ، اکثر آنها بی دلیل گران هستند و ممکن است نتایج موفقی نداشته باشند.

اعداد نشان دهنده علاقه جستجو نسبت به بالاترین نقطه نمودار برای زمان داده شده در سراسر جهان است. مقدار 100 اوج محبوبیت برای این اصطلاح است. مقدار 50 به معنای محبوب بودن این اصطلاح است. نمره 0 به این معنی است که داده کافی برای این اصطلاح وجود ندارد.

انتخاب کاشت مو همیشه اولین انتخاب است ، اما بسیاری نمی توانند درک کنند که هزینه زیادی دارد و اغلب کیفیت پایین و حتی خطرناک است. گزینه دیگر انتخاب یک نوع اکستنشن مو خاص است که بسیار گران قیمت است و برای بقیه عمر ما به نگهداری نیاز دارد. علاوه بر این ، کلاه گیسهایی وجود دارد که شاید ارزانترین انتخاب باشد اما بیشتر مردم با دانستن اینکه به راحتی قابل جابجایی است احساس راحتی کافی نمی کنند. سرانجام ، گزینه میکروپیگمنتیشن پوست سر وجود دارد ، روشی نسبتاً جدید که می تواند مشکلات مختلف ریزش مو را برطرف کند.

به منظور درک کامل فرآیند میکروپیگمنتیشن پوست سر (SMP) ، به راهنمای زیر نگاهی بیندازید.

چه عواملی باعث ریزش مو می شوند؟

به منظور درک کامل میکروپیگمنتیشن پوست سر ، بسیار مهم است که بدانید رایج ترین دلایل ریزش مو چیست:

ژنتیک

اگر می بینید که موهای خود را با سرعتی سریعتر از حالت طبیعی از دست می دهید ، ممکن است این تقصیر ژن های شما باشد. یعنی ژنتیک متداول ترین عامل ریزش مو است و از آنجا که فولیکول های مو طرح DNA دارند ، ممکن است به دلیل ریزش مو در خانواده شما دچار ریزش مو شویدموها گاهی اوقات می توانند نازک و ظریف شوند تا رشد مو متوقف شود ،

یک دلیل کاملا منطقی ، زیرا ما در حالی که پیر می شویم موهای خود را از دست می دهیم.

عوامل دیگر

از دیگر عوامل ریزش مو می توان به مصرف زیاد الکل ، داروهای مختلف و رژیم غذایی نامناسب اشاره کرد.

علیزاده بازدید : 28 چهارشنبه 12 آذر 1399 نظرات (0)

میکروپیگمنتیشن که به طور گسترده به عنوان خال کوبی نیز شناخته می شود ، معمولاً برای استتار بیماری های مختلف پزشکی مربوط به پوست و جراحی های زیبایی از زیبایی استفاده می شود. هدف بررسی روش خال کوبی و آخرین علائم پزشکی آن بود. بررسی دقیق ادبیات مربوط به میکروپیگمنتیشن از طریق جستجوی MEDLINE برای برشمردن نشانه های مختلف پزشکی آن انجام شد. بررسی ادبیات پذیرش گسترده میکروپیگمنتیشن را برای طیفی از بیماریهای دارای اهمیت آرایشی ، به ویژه در ویتیلیگو مخاط نشان داد. میکروپیگمنتیشن همچنین برای موارد مختلف پزشکی مانند زخم های سوختگی ، آلوپسی آره آتا و بازسازی نوک پستان - آرئول مورد استفاده قرار می گیرد. این روش نسبتاً آسان است ، استتار دائمی را فراهم می کند و به طور کلی فاقد هرگونه عوارض جانبی قابل توجه است. با این حال ، در صورت عدم رعایت اقدامات احتیاطی جهانی برای عقیم سازی ابزارهای مورد استفاده در میکروپیگمنتیشن ، تعدادی از عفونت ها می توانند از یک بیمار به بیمار دیگر منتقل شوند.

 

میکروپیگمنتیشن که به آن خال کوبی پزشکی نیز گفته می شود ، می تواند یک درمان جایگزین مفید برای بیماران مبتلا به ویتیلیگو باشد که نسبت به درمان های معمول مقاوم هستند. برای ارزیابی مزایا و خطرات میکروپیگمنتیشن در درمان ویتیلیگو مقاوم ، 25 ضایعه از 14 بیمار مبتلا به ویتیلیگو (انواع پوست فیتزپاتریک انواع III و IV) تحت استفاده از دستگاه خال کوبی برقی بین دسامبر 2018 و مارس 2019 قرار گرفتند. روش تکرار شد تا نتایج رضایت بخشی بدست آید. پاسخ درمان با تطبیق رنگ ضایعه تحت درمان و پوست اطراف با استفاده از مقیاس 4 درجه ای (ضعیف ، منصفانه ، خوب و عالی) ارزیابی شد. تطبیق رنگ عالی در 80 ((25/20) موارد پس از یک میانه از سه جلسه (دامنه ، 1–5) مورد به دست آمد. درد همراه با روش قابل توجه بود ، اما به تزریق بیهوشی نیازی نبود. اریتم و تورم فوری پس از هر عمل مشاهده شد ، اما در عرض چند روز برطرف شد. به طور کلی ، درمان قابل تحمل بود. این مطالعه توسط یک نمونه کوچک ، بدون گروه کنترل و یک دوره پیگیری کوتاه محدود شد. این مطالعه نشان داد که میکروپیگمنتیشن برای بیماران مبتلا به ویتیلیگو مقاوم به پوست که دارای پوستی سبک تا متوسط ​​رنگی هستند مفید است. انتخاب رنگدانه ، عمق کاشت و انتخاب اعضای بدن قابل درمان بسیار مهم بود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 14
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 717
  • بازدید کلی : 2,004